Ensimmäinen uni


Kuvien tekstit: 1. ruutu: Ensimmäinen uni 2. ruutu: Leikkausjonossa oli menossa aine nimeltä Seuraa elokuvaa tanssien. 3. ruutu: Jätin lapset opiskelemaan ja lähdin autioille kaduille etsimään syötävää. Olin murhaaja. Liikuinhan kantaen ehkä virusta vaatteissani. 4. ruutu: Silloin alkoi terapia. Piileskelin ison tyypin takana. Nojasin hänen selkäänsä voitostani musertuneena. 5. ruutu: Aikaisemmin oli pitänyt tehdä liikkuvia pienoismalliveistoksia 6. ruutu: ja päästä aina vain seuraavalle kierrokselle. Terapeutti pyysi minua puhumaan siitä.

Kuvien tekstit: 7. ruutu: Olin tehnyt hämmästyttävän hienoja ja täsmälleen samanlaisia malleja kuin eräs toinen kahden lapsen äiti. 8. ruutu: Meitä oli kehuttu uudestaan ja uudestaan. Vain meitä kahta. Ei muita. 9. ruutu: [Kuvassa avonainen suu, josta työntyy ulos nuoleva kieli.] 10. ruutu: Olin vajonnut maan alle, kun meidät oli lopuksi vielä julistettu voittajiksi. Nyt minua ei saatu irti ison tyypin selästä. 11. ruutu: [Kuvassa puolialaston hahmo akrobaattisessa asennossa piikki selässä.] 12. ruutu: Leikkausjonossa oli onneksi menossa aine nimeltä Seuraa elokuvaa tanssien.

Comments